Šioje svetainėje naudojami slapukai. Juos bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos Privatumo politikoje
Klientas įsipareigoja pateikti savo vardą, pavardę, gimimo datą, vairuotojo pažymėjimo numerį, telefono numerį, adresą ir garantuoja duomenų teisingumą, o priekabų subnuomotojas garantuoja duomenų konfidencialumą.
Klientui užpildžius sutartį ir sumokėjus subnuomos kainą, įteikiamas sutarties kvitas. Antrasis sutarties kvitas lieka pas priekabų subnuomotoją.
Klientas apžiūrėjo ir patvirtina, kad jam perduodama priekaba yra techniškai tvarkingos būklės ir yra tinkama eksploatavimui.
Klientas patvirtina, kad kartu su priekaba, šios sutarties galiojimo laikotarpiui, jam yra perduota: priekabos registracijos liudijimas, galiojantis techninės apžiūros dokumentas, ir galiojantis privalomojo draudimo sutarties liudijimas bei klientas su šiais dokumentais susipažino.
Klientas patvirtina, kad priekabos perdavimo metu yra supažindintas su faktu, kad priekaba nėra apdrausta KASKO draudimu. Klientas yra informuotas, kad maksimalus priekaba transportuojamas svoris yra 500 (penki šimtai ) kilogramų.
Klientas už kelių eismo taisyklių pažeidimus atsako asmeniškai.
Klientas privalo užtikrinti tinkamą priekabos techninę būklę bei grąžinti priekabą tokios pačios būklės, kokią gavo, atsižvelgiant į normalų nusidėvėjimą. Gedimai fiksuojami grąžinimo metu skiltyje „PASTABOS“, po kuriomis pasirašo klientas ir priekabų subnuomotojas. Klientui nenurodžius gedimų, gedimus nurodo priekabų subnuomotojas. Jei atsisakoma pasirašyti – preziumuojama, kad su gedimais klientas sutinka.
Klientas įsipareigoja atlyginti visą žalą, kuri buvo padaryta priekabai dėl netinkamo jos naudojimo šios sutarties galiojimo metu (įskaitant gedimus, kosmetinius pažeidimus, eismo įvykius ir kt.). Klientas jokiu atveju negali taisyti arba maskuoti žalos savarankiškai, apie tai neinformavęs priekabų subnuomotojo. Priekabos sunaikinimo/praradimo atveju klientas privalo atlyginti visą jos vertę – 1300€ su pvm.
Jei klientas vėluoja grąžinti priekabą ilgiau nei 24 valandas ir nėra apie tai informavęs priekabų subnuomotojo (kontaktai nurodyti svetainėje: https://www.milda.lt/degalines), priekabų subnuomotojas įgyja teisę kreiptis į policiją ir kitas atitinkamas institucijas dėl priekabos vagystės.
Kliento sumokėta suma už priekabos subnuomą nėra grąžinama, jei klientas grąžina priekabą ankščiau nei nustatyta šioje sutartyje.
Klientas yra informuotas, kad priekabų savininkas yra UAB „Mobilus spektras“ įm.k. 303410922.
Klientas patvirtina, kad yra tinkamai susipažinęs su UAB „Eniris“ privatumo politika (internete: https://www.milda.lt/privatumo-politika), kurioje pateikta papildoma informacija apie kliento asmens duomenų tvarkymą bei teisių įgyvendinimą ir jai neprieštarauja.
Kliento duomenys yra renkami ir saugomi tik šios sutarties vykdymo tikslais. Duomenų saugojimo laikotarpis – minimalus teisės aktų nustatytas terminas nuomos sutarčių saugojimui.
Priekabų grąžinimui yra taikoma 3 valandų tolerancija. Pavėlavus grąžinti priekabą daugiau nei 3 valandas klientas įsipareigoja papildomai sumokėti 3 valandų nuomos tarifo kainą, pavėlavus daugiau kaip 12 valandų klientas įsipareigoja papildomai sumokėti 12 valandų nuomos tarifo kainą, pavėlavus daugiau kaip 24 valandas bei informavus priekabų subnuomotojo apie vėlavimą, kaip tai numato šios sutarties 9 punktas, klientas įsipareigoja papildomai sumokėti vienos paros nuomos tarifo kainą už kiekvieną pavėluotą parą ir atitinkamą tarifo kainą už kiekvieną nepilnos paros dalį kol priekabą nebus grąžinta priekabų subnuomotojui.